Produkti ()
Zīmoli
Kolekcijas
produkts
Izvērstā meklēšana vaicājumam ''
Saglabāt
Izveidojiet jaunu projektu
Shop Zīmoli Par History

FAQ

produkts
Pasūtījumi
Piegāde
Pacelt
Par
Paraugs
Ceļveži
Lielie projekti
Vai es varu savākt produktus, lai izvairītos no piegādes izmaksām?
Jūs varat savākt produktus tieši mūsu noliktavās, mēs iekasēsim tikai sagatavošanas izmaksas. Itālijas zīmolu noliktava atrodas Sassuolo (Itālija), Spānijas zīmolu noliktava atrodas Castellon de la Plana (Spānija). Atcerieties, ka produkti tiks sagatavoti uz paletēm un tos varam iekraut tikai kravas automašīnās.
Kā es varu savākt savu pasūtījumu?
Sasniedziet mūsu noliktavas ar transporta dokumentu, kuru saņēmāt pa e-pastu, un varat saņemt pasūtījumu.
Kādu kravas automašīnu man vajadzētu izmantot pasūtījuma saņemšanai?
Pasūtījums ir jāsaņem ar kravas automašīnu, kas atbilst jūsu iegādāto preču izmēriem un kopējam svaram. Tiek pieņemtas kravas automašīnas, kuras var iekraut no sāniem un aizmugures. Pasūtījumi tiek piegādāti uz aizzīmogotas paletes, un to nav iespējams atvērt, lai iekrautu atsevišķus produktu iepakojumus.
Vai ir iespējams savākt ar automašīnu?
Nē, nekad nav iespējams savākt ar automašīnu
Kad es varu saņemt savu pasūtījumu?
Pasūtījumu varat saņemt 10 dienu laikā pēc mūsu e-pasta saņemšanas, kas satur savākšanas dokumentu. Ja jūs savācat novēloti, mēs iekasējam no jums uzglabāšanas izmaksas € 50 par paleti nedēļā.
Kā piekļūt noliktavai?
Jūs varat piekļūt noliktavai savā kravas automašīnā, un ir ieteicams valkāt drošības apavus un apģērbu. Iet iekšā noliktavā ir stingri aizliegts un mēs neesam atbildīgi par lietu vai cilvēku bojājumiem.
Cik ilgi man jāgaida, lai ielādētu savu pasūtījumu?
Tas ir atkarīgs no pasūtījumu daudzuma, kas jāielādē noliktavā. Parasti gaidīšanas laiks ir 30-60 minūtes.
Kurš iekrauj manu pasūtījumu kravas automašīnā?
Mūsu noliktavās ir iekrāvēji un cilvēki, kas spēj iekraut jūsu kravas automašīnu
Kurš ir atbildīgs par mana pasūtījuma iekraušanu kravas automašīnā?
Jūs esat atbildīgs par savu pasūtījumu no brīža, kad mēs to piegādājam jums. Mēs palīdzam jums iekraušanas fāzēs ar jūsu mutisku atļauju, un jūs esat atbildīgs par viena vai vairāku produktu bojājumiem.
Viens vai vairāki produkti ir bojāti. Kurš ir atbildīgs?
Mēs ļoti rūpīgi pārbaudām katru produktu pirms piegādes jums. No pasūtījuma saņemšanas brīža jūs esat atbildīgs par jebkādiem bojājumiem, kas var rasties ceļojuma laikā.